Ура!!! Ми дійшли до 9 модуля.
Сьогодні ми приділили увагу диференціації навчання. Робота з цим модулем допомогла мені зробити такі висновки що до того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль та місце диференційованого навчання. Перехід від процесу навчання що будується навколо потреб учнів вимагає адаптації з боку учнів та збоку вчителів. Важливим фактором є те, що можна простими та цікавими формами залучити до навчання невстигаючих учнів та учнів з девіантною поведінкою. У нас досить багато матеріалу та методик щодо роботи з обдарованими учнями, а про дітей з особливими потребами набагато менше.
Сьогодні ми приділили увагу диференціації навчання. Робота з цим модулем допомогла мені зробити такі висновки що до того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль та місце диференційованого навчання. Перехід від процесу навчання що будується навколо потреб учнів вимагає адаптації з боку учнів та збоку вчителів. Важливим фактором є те, що можна простими та цікавими формами залучити до навчання невстигаючих учнів та учнів з девіантною поведінкою. У нас досить багато матеріалу та методик щодо роботи з обдарованими учнями, а про дітей з особливими потребами набагато менше.
Комментариев нет:
Отправить комментарий